יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

איך להוריד יישומים מהאפסטור בחינם | Free Apps From Appstore

לקראת הגעת האייפון לארץ, אני פותח בבלוג מדור מיוחד- "אייפונר" המוקדש כולו לאייפון, סקירות מוצרים לאייפון, תוכנות מומלצות לאייפון, מדריכים ועוד ועוד.
את הכתבה הראשונה במדור אני בחרתי להקדיש לתוכנה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף. תהנו.



הורידו יישומים בחינם מהאפסטור באמצעות BargainBin


בעלי האייפון ביניכם, כבר בטח יודעים שחנות האפליקציות של אפל בהחלט מציעה מגוון עשיר ואיכותי של אפליקציות, ביניהן משחקים ותוכנות שימושיות נוספות. אבל כמו שאתם בטח יודעים, קשה למצוא בחנות התוכנות אפליקציה חינמית שהיא איכותית- משמע לא גרסת דמו/לייט ונטולת פרסומות כלשהן.

מה שהרבה משתמשי אייפון לא יודעים, זה שלעיתים קרובות, החברות שמפתחות יישומים בתשלום לחנות של אפל, עושה הנחות ליישומים שהיא פיתחה, ו/או לעיתים מציעה אותם בחינם, לזמן מוגבל בלבד.

אירועים אלה קורים לעיתים קרובות, הבעיה שלמשתמש אין דרך לעקוב אחר הדברים האלה, שקורים לעיתים לשעות ספורות בלבד.

כאן נכנסת לפעולה BargainBin.

התוכנה הזו פשוט מסדרת לפי קטגוריות את כל התוכנות שמוצעות במבצע או בחינם. פשוט כל תוכנה שחלה ירידה במחיר שלה.

התוכנה מסודרת לפי קטגוריות, ובכל קטגוריה ניתן לבחור להציג את המוזלים, או את אלה שבחינם, כמובן שהיא מתעדכנת לבד עם חיבור לאינטרנט.

לא רק זה, אלה שהתוכנה גם מאפשר ליצור "Watch List", שזו בעצם רשימת התוכנות שהמשתמש בוחר שהיא תעקוב אחריהן, ניתן לבצע מעקב על כל תוכנה שהיא באפסטור, והתוכנה מודיעה למשתמש ברגע שחלה הוזלה או שהתוכנה מוצעת בחינם לזמן מוגבל.

וכאן נכנסת לפעולה האפשרות החדשה של התוכנה- Push. לתוכנה יש אפשרות "להקפיץ" למשתמש הודעות על הוזלות מחיר גם כשהמשתמש לא בתוך התכונה, ואפילו כשהמסך נעול.

מהתנסות עם התוכנה, אני בהחלט יכול להגיד שמדובר בכלי מצויין. נכון, לא כל יום אפליקציה ממש איכותית תוצע במחיר מוזל או בחינם, אבל בהחלט יש שם מציאות שיכולות לחסוך כסף.




זמין: עכשיו בAppStore מחיר: חינם! הורדה

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה