יום שישי, 18 בספטמבר 2009

הכירו את Nokia E52

הכירו את נוקיה E52 - הממשיך של המכשיר העסקי נוקיה E51, עם שדרוגי תוכנה, מצלמה ומבנה חיצוני, הנה לכם מכשיר עסקי במארז קטן וקומפקטי.


כזכור לכולנו, לאחר הצלחתו של ה-E71, נוקיה השיקו לו בארץ אח קטן, נוקיה E51 (שנמכר רק בפרטנר, וחבל), שבגדול הוא גם מכשיר עסקי מסדרת E, ללא מקלדת מלאה. אך גם הוא מכיל מקשי קיצור לתכונות כגון יומן אנשי קשר וכו'.
כמובן בהשוואה לE71, לE51 יש מצלמה של 2 מגהפיקסל בלבד.

אז לאחרונה שמענו כי בקרוב יצא הממשיך של נוקיה E71, נוקיה E7, עם תוכנה משופרת ומצלמה משודרגת, וגם הE51 זוכה לממשיך, נוקיה E52.

אז מה בעצם חדש בE52?

נוקיה E52 גם הוא ללא מקלדת מלאה, הוא מהווה מכשיר עסקי עם יכולות אינטרנט ומייל, במארז קטן שחוסך מקלדת מלאה למי שזה לא חיוני עבורו. בשונה מהדגם הקודם, תוכלו למצוא בנוקיה E52 מצלמה של 3.2 מגהפיקסל עם זום דיגיטלי ופלאש, סידור נוח יותר של מקשי הניווט והקיצור, גרסת תוכנה עדכנית יותר ומערכת הפעלה מהירה יותר.

כמו כן מבטיחים בנוקיה כי למכשיר הזה יש זמן סוללה חזק ביותר, עד 8 שעות דיבור, שזה בהחלט מרשים.

בנוסף, למכשיר גם הכניסו חריץ אוזניות סטדרטי (3.5 מ"מ), לכל מי שרוצה לשמוע מוזיקה באוזניות הפרטיות שלו, לא חיוני במיוחד בהתייחס לאופי המכשיר, אבל בהחלט לא מזיק.

למכשיר כמובן מתווספות כל מה שהיה בדגם הקודם, בלוטות', WiFi, יכולות מייל וגלישה וכיוצ"ב.

וכמובן, שינוי בעיצוב החיצוני. הE52 רזה יותר, מעוצב יותר טוב, בהחלט מרכז בתוכו הרבה דברים במארז קטן להפליא.

אז נכון, מדובר בשינויים מינוריים שאולי לא מצריכים לשדרג מE51 לE52, אבל בהחלט נחמד שנוקיה מרעננת את סדרת הE העסקית שלה, עם חידושים לE71 וE51. בהחלט ניתן לומר שהE52 מיישר קו עם כל המכשירים המתקדמים, מלבד החוסר במקלדת מלאה, כמובן שהוא מיועד למי שאינו זקוק לה.


לעמוד המכשיר באתר נוקיה

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש לי כזה והוא מצוין

הוסף רשומת תגובה