יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

סקירה: נרתיק Rebel Serpent מבית SwitchEasy

בדקתי את ה-RebelSerpent, הנרתיק המדובר של חברת SwitchEasy, המתהדר בעיצוב מרשים לצד הגנה מירבית. האם מדובר בחיפוי המושלם?

הנרתיק החדש של חברת SwitchEasy מספק הגנה כפולה, גומי קשיח, מעליו פלסטיק, מה שאמור להגן על המכשיר משריטות, נפילות ואפילו אבק.
הנרתיק מתלבש כגב אחורי על המכשיר, ועוטף אותו מכל כיוון אפשרי, לא משאיר שום מקום חשוף לפגיעות, ויוצר מעטפת הגנה מושלמת.
בצירוף עם שני מגיני מסך הכלולים בערכה, המכשיר עטוף מכל כיוון וחסין לפגיעות.

בנוסף לכל המעטפת המרשימה, אין ספק שהכיסוי מושקע בעיצוב מרשים, ככה שהאייפון היקר שלכם גם ישמר מפגיעות וגם ישמור על המראה היפה שלו.

בשל העובדה שהנרתיק מכיל שתי שכבות, הוא בהחלט מוסיף עובי על המכשיר ומרגישים זאת כשמחזיקים את המכשיר ביחד, אך יש לציין שלמרות זאת כל הכפתורים נוחים ולחיצים למרות שהכיסוי מכסה אותם ונגישותם לא נפגעה כלל. אפילו המתג שמעביר למצב שקט, שנשאר חשוף, נמצא "עמוק" בתוך הכיסוי, בצורה כזאת שהוא גם נגיש וגם מוגן.
כמו כן גם שקע הסנכרון וחריץ האוזניות נגישים גם הם, ללא כל בעיה.

הכיסוי גם מגן טוב על חלקו התחתון של המכשיר, הרמקולים ושקע הסינכרון וההטענה למחשב, בכך שהם עמוקים יותר ולא חשופים לפגיעות, ובנוסף מגיע בערכה מגן לשקע הסנכרון והטעינה שפשוט נכנס לתוכו, וכל עוד המכשיר לא מחובר ניתן להכניס לשקע את החלק הזה (כפי שניתן לראות בתמונה) ולשמור שלא יכנס לשקע חול אבק וכיוצ"ב.

הנרתיק מאד יציב, נוח לאחיזה בזכות העיצוב המחוספס שלו, לא מחליק ומגן על המכשיר בצורה מסיבית ביותר.
הוא עשוי מחומרים איכותיים מאד, ובהחלט מרגישים שהושקעה בו מחשבה הן מהבחינה של הגנה והן מהבחינה של עיצוב הכיסוי.

עיצוב הכיסוי גם הוא ראוי לשבח, הגב המחוספס עם טקסטורת הגלים, המורכבים משתי שכבות- גומי ופלסטיק אחד על השני, בהחלט יוצרים מראה שונה ומיוחד לאייפון.
יש לציין גם שמניסיון עם חיפויי סיליקון אחרים, נתקלתי בבעיה שכשאני מכניס את המכשיר עם חיפוי סיליקון מלא לכיס, אז כאשר אני מוציא אותו מהכיס, כל הכיס ותכולתו יוצאים גם, לרוב כיסויי הסיליקון לא הכי נעימים למגע אך עם זאת מגינים היטב על המכשיר.
הכיסוי הזה משלב בצורה נפלאה את שני המרכיבים, ההגנה המצויינת של הגומי ביחד עם כיסוי הפלסטיק, יוצרים כיסוי שהוא מגן מצויין ונעים למגע ולאחיזה, וגם לנשיאה בכיס או בתיק.

ערכת הכיסוי מקיפה מאד, וכפי שניתן לראות בתמונה מכילה את שני חלקי הכיסוי, שני מגיני מסך איכותיים, מגן לשקע הסנכרון, מתאם לעריסות, מעמד לצפייה במצב אופקי, מטלית לניקוי וחלק המשמש להוצאת בועות אוויר לאחר הדבקת מגן המסך, בהחלט ערכה מקיפה העוזרת לשמור על המכשיר בצורה המירבית.

ערכת ההגנה הזו מתיימרת להיות מושלמת, אך אליה וקוץ בה- בשל ואולי בגלל ההגנה החזקה שהמגן מספק, הוא מוסיף לא מעט עובי למכשיר, לא במידה מוגזמת אך זה מורגש לחלוטין.

לסיכום- הגנה מושלמת על מכשיר האייפון מכל הכיוונים, ערכה גדולה ומספקת. יש כאלה שעניין העובי מפריע להם ולא ירצו נרתיק שמוסיף עובי למכשיר, אך יש כאלה שלא מתפשרים אלה על ההגנה הטובה ביותר לאייפון שלהם,וזו בהחלט הערכה המתאימה. כמו כן הכיסוי מעוצב מאד ובהחלט מושך את העין.

ציון: 9 מתוך 10.
צבעים: שחור או לבן.


תודה לחנות iPhone-IL - אביזרים לאייפון על השימוש בנרתיק.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה