יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

סופית: האייפון כאן ב10 לדצמבר | iPhone In Israel

אחרי הרבה שמועות, הרבה בלאגן, הרבה עיכובים, ובעיקר המתנה ארוכה וכמעט מייאשת של אזרחי ישראל, סוף סוף אפשר להודיע באופן רשמי- האייפון נוחת כאן בישראל ב10 לדצמבר.

באוגוסט האחרון הודיעו ראשונות חברת פרטנר ופלאפון כי הם ישיקו את האייפון בתוך חודשיים, לא מאוחר הצטרפה אליהן גם סלקום, ואחרי יותר מ-4 חודשי המתנה, סוף סוף האייפון ינחת כאן ב10 לדצמבר.

האייפון ישווק בכל שלושת החברות באותו היום, עוד לא ברור מהי כמות המכשירים המדוייקת שתגיע לכאן במשלוח הראשון, ואיך זה יתחלק בין החברות, או מי יהיה זכאי לקבל אותו ראשון מבין הלקוחות (רק לצורך תזכורת, שלושת החברות מפעילות מזה כמה חודשים עמוד הרשמה באתר להודעה מוקדמת על הגעתו של המכשיר).

מה שאנחנו כן יודעים, זה ששלושת החברות יצאו בקמפיין משותף לשיווק האייפון (כמובן בהתאם לתנאי החוזה שנתחתם עם אפל לפיו עליהן להתשמש בתכנים פרסומיים והקונספט של חברת אפל בלבד), וכמו שזה נראה כרגע, החבילות שהן יציעו בצמוד לרכישת המכשיר יהיו דומות מאד אם לא זהות זו לזו.

לגבי הדגמים שיגיעו אלינו- ובכן, ישראל לא תשאר מאחור ושלושת החברות ככל הנראה יציעו את דגם ה3G הישן (בגרסת 8GB שחור בלבד), ואת דגם ה3GS בנפח 16 ו-32 ג'יגה (שחור ולבן).

אני ממשיך לעקוב ומבטיח לעדכן אתכם ברגע שאדע עוד פרטים על ההשקה הצפויה.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה