יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

4 אפליקציות חינמיות מומלצות לאייפונר המתחיל

"סוף סוף קניתי אייפון! עכשיו אני מחפש תוכנות שימושיות שיעשו לי חיים קלים יותר, ממה כדאי לי להתחיל?"
קבלו 4 אפליקציות חינמיות שחובה בכל אייפון:

1. BargainBin - האפליקציה שכבר סיקרתי כאן בעבר (למעבר לסקירה לחצו כאן), היא שער הכניסה שלכם לאפליקציות הלא-חינמיות באפסטור, בחינם!
התוכנה משתמשת בחיבור לאינטרנט ומציגה לפי קטגוריות את כל היישומים שהוצעו במבצע (קבוע או זמני), שם תוכלו לראות בצורה מסודרת את כל הפליקציות המוזלות, וגם אלה שהוצעו בחינם לזמן מוגבל. מניסיון, בהחלט יש שם מציאות שוות, ושווה לעקוב!

להורדה לחצו כאן


2. To Do's - אפליקציה נחמדה ושימושית, שבעזרתה ניתן לסדר לנו רשימות מטלות לעשות, ולסמן V על כל מה שכבר ביצענו. התוכנה אמנם בחינם, אבל היא מציעה אפשרות לכתוב תיאור מטלה, לדרג סדר חשיבות לביצוע המטלה ועוד פונקציות נוספות. שימושי ביותר.

להורדה לחצו כאן


3. iSmart Dialer - התוכנה הזו היא למעשה חייגן. אבל לא סתם חייגן, אלה חייגן חכם, היא מציעה תחליף לחייגן המקורי של מהכשיר, לחייגן חכם עם מגוון אפשרויות כגון מזהה מספר וכו'. אני אישית החלפתי אותה בחייגן המקורי.

להורדה לחצו כאן


4. Battery Level - האפסטור מציעה הרבה תוכנות שמציעות נתונים על הסוללה, אבל אני מצעתי את זו כהכי פשוטה, בנגיעה אחת פשוט לראות ברגע מה כוח הסוללה באחוזים ולצאת, בלי להסתבך יותר מידי, פשוט וקל.

להורדה לחצו כאן

1 תגובות:

Best Chat Websites אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

הוסף רשומת תגובה