יום חמישי, 12 במרץ 2009

נוקיה: שלושה מכשירי מוזיקה חדשים

נוקיה השיקה הבוקר (ד'), שלושה מכשירי מוזיקה חדשים המכוונים לכל סוגי האוכלוסייה. המכשיר הזול מבין השלושה יימכר בכ-40 יורו באירופה, דבר שמסמן לראשונה את כניסת מכשירי המוזיקה לפלח השוק התחתון.

כמו כן החברה דיווחה כי היא מרחיבה את המדינות שתומכות בחנות המוזיקה המקוונת של החברה (Comes with Music) כדוגמת פורטוגל, נורבגיה ואפילו דרום אפריקה. ישראל לא נמצאת ברשימה של המדינות שייהנו מהשירות. במהלך מסיבת העיתונאים חשפה החברה כי היא מכרה למעלה מ-425 מליון מכשירים סלולריים עם נגני מוזיקה ולמעלה מ-700 מליון מכשירים עם רדיו FM מובנה.

מוזיקה עם מקלדת
נוקיה 5730 – מדובר על מכשיר המוזיקה הראשון שמגיע עם מקלדת QWERTY מלאה, מסך הבית של המכשיר מאפשר גישה למוזיקה, אנשי קשר, משחקים, מיילים, ויומן פגישות. כמו כן המכשיר תומך בשירותי ה-Ovi Contact שמאפשרים לראות האם אנשי הקשר שלנו זמינים לצ'ט. המכשיר מבוסס מערכת ההפעלה סימביאן עם מצלמה ברזולוציה של 3.2 מגה פיקסל, כרטיס זיכרון בנפח שמונה גיגה שמגיע בערכה, רדיו FM מובנה, תמיכה ב-Wi-Fi ו-AGPS. המכשיר ייצא לשיווק ברבעון השלישי של 2009 ומחירו הצפוי הוא כ-280 יורו.

נוקיה 5330 – מכשיר מוזיקה בתצורת סליידר, בעל מצלמה ברזולוציה של 3.2 מגה פיקסל, מקלט GPS מובנה ורדיו מובנה. המכשיר מסופק בערכה עם כרטיס זיכרון בנפח שני גיגה. המכשיר ייצא לשיווק ברבעון השלישי של 2009 ומחירו הצפוי כ-160 יורו.

נוקיה 5030 - מכשיר המוזיקה שמיועד לפלח השוק הנמוך. מחירו של המכשיר כ-40 יורו. ה-5030 הוא דור 2.5 וכולל בתוכו מקלט רדיו FM עם אנטנה פנימית, כך שלא צריך לחבר את האוזניות בכדי להאזין לרדיו. מלבד זאת המכשיר פשוט ולא כולל טכנולוגיות נוספות לרבות נגן MP3. המכשיר יושק ברבעון השני של 2009.

משיחה שערכנו עם חברת יורוקום יבואנית נוקיה לישראל נמסר כי המכשירים נמצאים בבדיקה אצל מפעילות הסלולר בישראל אך טרם נתקבלה לגבם החלטה על שיווקם העתידי.




מקור: Ynet

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה